Sunday, 2 October 2011

1 0ctober 2011

Ni lah tarikh aku lahir kat dunia ni..hehe..dah 22 tahun aku hidup dibumi Tuhan yg indah ni...yg bestnya Tahun ni aku dah boleh Mengundi la !!!..hehe...Best ke???..hehe..entoh la....Tapi ape2 pun bersyukur pada Tuhan sbb dgn limpah kurniaNya sampai aku ke usia 22tahun...Alhamdulillah...dah mcm2 perkara dihadapi selama 22tahun ni...walau pun masih muda la kan...dan masih jauh perjalanan hidup aku untuk dihabiskan...hari2 yg mendtg aku mengharap aku semakin mengecapi bahagia dan cita-cita...insyallah...

satu je la sepanjang 22 kali Bday aku ni...tak pernah pun dapat hadiah dari Awekz..hehe..kenapa?...sbb tak pernah ada awekz pun...hahax...maybe tak ada rezeki lagi kot...biarkan ia sebagai persoalan...
sampai sini dulu,nk tidur r letih berenang tadi...huhu...Happy Birthday To Me...(nyanyikan utk diri sendiri je)...:(

Post a Comment