Wednesday, 7 December 2011

Bersunat Sakit Ke???

Aku kalau ikut tercatat dalam kamus hidup telah disunatkan time aku darjah 5(tahun 2000)...memang dah agak lama la kan...Yang paling best aku bersunat beramai-ramai...Macam-macam la ada acara kan...

Start dgn perarakan sampai lah time nk disunatkan@berkhatan@ masuk jawi...hehe...Tapi kalau ramai2 ni memang best r,boleh jadi memori yg indah untuk diceritakan pada anak2 nanti..hahax...Lagipun boleh r juga mengeratkan hubungan kita sesama muslim...tapi sekarang kat tempat aku ni dah tak ada acara macam ni lagi...So quite dissappointed r...:(

Inilah satu2 gambar yang aku ada...ni pun aku scan masuk dalam laptop...untuk simpanan yang selamat...:D

Gambar time sunat(yg dlm bulatan tu)
Lupa nak cerita...Sakit ke?...Ala tak sakit pun...rasa macam kita kena luka pisau ke pape la...tapi depend on that person r... time habis ubat bius la kena tahan sikit...Lelaki kan gagah...boleh punya...hehe..Pada Adik2 yang belum sunat dan akan bersunat...be well yee...jangan takut2 la..hihi..

Aku harap ada la lagi majlis bersunat beramai-ramai kat komuniti aku...baru best !!!


Post a Comment