Thursday 13 October 2011

Lama Tak berblogging

dah lama betul rasanya tak update blog ni...mcm2 la berlaku yg menghalang mood untuk update blog ni...Aku dah habis exam 9hb oct hari tu dah tapi line broadband plak wat hal kat kampung aku ni...mmg seminggu juga la tunggu line molek...baru hari ni dapat main internet...huhu...sekarang aku duk melepak kat rumah la,membina otot2 menjadi one pack...hahax....(mimpi nk six pack)...

aku kalau lepak kat rumah mmg tgk Tv je la kerjanya...Aku tgk cerita CSI,The Challenger Muay Thai,Dirty Money,Auction Hunters,Storage WArs,Hoarders,Deadlist Road,Deadlist Catch,Cake Boss,iron chef,American Choppers.....Byk la lagi kalau nk sebut ...huhu....itu la kerja aku buat sekarang ni...Aku rancang nk rehat dulu dalam sebulan lepas tu baru keluar cari kerja yg dapat MONEY....kalau hujung minggu aku pergi kolam...swimming la kan...untuk kesihatan....mmg berbaloi la...dari mula pergi tak pandai swimming tapi sekarang dah pandai la...cuma kena bykkan stamina lagi baru best....hehe...sampai sini dulu...tata

Relax je kerjanye..hehe..
Model kolam Mandi..haha..


No comments: