Sunday 27 November 2011

Aprilia RSV4 Remy Ishak Tepi Aku

Aku jumpa Remy Ishak ke???..hahax..Mmg tak r kan...Sebenarnya jenis Superbikes je sama dgn Remy Ishak...oin oin oin...masa round2 bandar tadi r, ada r superbikes Stop tepi kereta ayah aku masa tunggu Trafic light hijau ,yg tak tahan tu kaca mata hitam dia sama jenis dgn aku r..Jenis Ferrari...hehe...tapi aku punya yg latest model la...(xnk kalah)...hahax....

abg superbikes tu tgk aku lain macam je...maybe dia tgk aku macam tak mampu kot...Nevermind...
...berbalik pada APRILIA RSV4...setahu aku la kan Remy Ishak ada superbikes ni la...aku mmg minat la kalau superbikes ni...Remy Ishak pun aku minat,abg ketul2,hero malaya....


ni gambar superbikes Aprilia RSV4 bagi sesape yg tak kenal...

Side look

Chasis


Engine

Front look with carbon fiber






Tremendous !!! Harap2 dpt miliki..hehe...

No comments: