Saturday, 10 September 2011

Superbikes!!! Impianku!!!

Moto dan aku tak dapat dipisahkan...cewahhh...hehe...Tapi memang sejak kecik lagi berangan nk bawak moto besar...hehe...So ni antara model yg berjaya memikat hatiku...

Kawasaki Z100/Z750


Modified Z1000


Nabil pun punye Z1000
Suzuki Gsx 1000/750

Gsx1000


Gsx750

Modified Gsx 1000
Teringat aku time sekolah rendah dulu aku pernah naik moto besar ni,time tu aku naik Honda Gold Wing...Tanya Abg Bro tu, "macam mana nk beli moto besar?"...Abg Bro tu jwb,"Adik kena belajar rajin-rajin,kerja pun mesti baik,gaji kurang2 Rm5000 sebulan",....So sejak hari tu la aku dah aspire nk jadi mcm Abg Bro tu...Insyallah segala impian aku akan tercapai...Amin...



Post a Comment