Monday 17 October 2011

Teringat Time Kereta aku Laju dulu

Ni lah kereta aku yg mampu milik time tu...hehe...kereta Dash kalau aku panggil dulu...mmg antara mainan paling popular dulu...so yg aku punya antara yg champion la,xde jual mana2...hik3!....kalau dulu nk beli litar mmg tak mampu la...punya la mahal...cari inisiatif sendiri nk main kereta dash ni...lokasi FAV semestinya longkang tepi rumah..hehe...tapi tu kalau time tak hujan je la yg boleh main...

Aku juga adalah tumpang2 main litar kawan dulu...tu pun kalau dah betul2 ready nk berlumba..huuhuu...Macam2 la lagi...pernah juga terikut cerita Dash Yankuro ni,main guna kayu...mmg best r,menjadi juga la main mcm tu...paling tak tahan bila bateri dah habis,mmg r sakit juga hati...dah la kena wat kuar duit beli bateri baru,mmg byk la duit habis time tu,dh mcm air je mengalir...tapi biasa la kan,kalau dah minat sanggup jek wat pape pun....hehe...

nostalgia yg tak boleh dilupakan...:)

No comments: