Wednesday 22 February 2012

Blogger FAV aku

Pada mereka yang ber-blogging ni mesti ada Fav blogger sendiri kan...kadang-kadang ada yang boleh tak tidur malam kalau tak baca entri baru blogger kesayangan...hehe...ibaratnya macam orang bercinta la...ada saja yang tak kena kalau tak jumpa atau tak berSMS...(dah macam kritikal kan)...hahax...

Kalau aku r...Blogger kesayangan adalah...Si kiut miut...Yuyu Zulaikha...hehe...
Aku minat la dengan penulisan Yuyu memang terbaik dari ladang...kalau baca memang tak bosan,tak jemu...boleh buat hati happy juga dengan jenakanya...Yuyu memang pandai bermain dengan perkataan....So sebab itu la aku suka dia... Yuyu juga kiut tapi bukan setakat kiut tapi pandai dan ada cara yang tersendiri dengan gaya penyampaian...Melambung ni puji Yuyu...hehe...kembang hidung kan..hehe...

Baru-baru ni dah masuk Rtm1 dalam rancangan Generasi Y...Glamour gitu yuyu...

Credit gambar dari Yuyu Zulaikha
yang latest aku tahu...yuyu dilamar menjadi penulis dari Publisher buku...so aku memang tumpang happy untuk yuyu..moge successs sokmo...

click untuk lebih jelas


dan jawapan yuyu...
Click untuk lebih jelas
Siapa sangka kan dari blogger biasa...ada yang lihat bakat yang kita untuk diluaskan lagi bagi memberi manfaat untuk semua...Rezeki dimana-mana kan...Man ja'da Wajada....

like2 support Yuyu Zulaikha...:D

No comments: