Friday, 17 February 2012

Motoku Terbang di kawah Bulan

Jangan tertipu dengan tajuk entri ini, bukan nak mengarut tapi memang realiti...hehe...Kawah-kawah yang dimaksudkan tu dari inspirasi lubang-lubang di jalan raya Terengganu ni...memang banyak la, kalau nak kira memang habis memori kalkulator je...nmpk benor nipu situ...hehe....

Actually, jalan yang dimaksudkan adalah lepas dari Lebuh Raya Timur 2 (LPT2)...Jalan dari bukit besi sampai la Bandar A.M.B.S (ni jalan biasa aku lalu)...tapi setahu aku jalan lepas dari Bdr A.M.B.S ni pun tak cantik mana pun...Memang sakit hati la, nak2 kalau pada yang guna sport rim ke...kalau dah terjun lubang memang patah la gamoknyeee...Memang dah ramai jadi mangsa jalan ni...

So nak salahkan sape???...wakil rakyat ke?...JKR ke ???...jawab la sendiri yeee...ke nak tunggu masuk Aduan Rakyat baru nak baiki semuanya...!!...aku harap la baiki la jalan tu cepat2 yeee sebelum ramai lagi yang jadi mangsa macam aku...tadi dah terjun lubang 2 kali mujur aku penunggang yang berhemah, bwk slow je...hehe..tapi tersentap jgk tulang pelvis aku ni...ish3...sakit wow !!..

Gambar hiasan
Entri ini sekadar picisan je...tapi memang mengharap perubahan pada jalan raya kita...Lu pikir r sendiri !!


Post a Comment