Tuesday 10 April 2012

Kontest- Dia Dihatiku, Dia Idamanku


Ni first time aku masuk contest sejak jadi blogger…tertarik nak sertai brother amirnawawi punya contest…Aku buat entri ringkas je...sudi2 la baca yeee...hehe...

Klik Banner atas, utk sertai kontest...

Dia dihatiku, Dia Idamanku

Aku just namakan gadis ni sbg Miss L …
Kali pertama tengok miss L dah terdetik dihati yang ini la yang aku cari dan mungkin dia la pemilik tulang rusuk kiri aku…Perwatakan miss L memikat hatiku…sopan santun,budi pekerti dan keletahnya tak jemu aku mengerti disegenap hariku…ilmu agama dan pendiriannya menyentuh ruangan hatiku…
Kekurangan miss L aku tampalkan dengan kelebihan aku yang ada, Kelebihan miss L aku kuatkan dengan kekurangan diriku…Selama mencari aku jumpai gadis seindah Miss L...tiada kata sebaik Alhamdulillah tanda aku bersyukur ditemukan bersama...

Miss L membuka hatiku untuk melayari kehidupan yang bakal berlaku…

Miss L seakan semangat pada diriku untuk aku meneruskan perjuangan…

Aku mengharapkan Miss L adalah dating dalam hidupku untuk menjadi suri dihati sepiku

Aku sentiasa berdoa agar Miss L menjadi jodohku yang pertama dan terakhir…

Ya Allah,panjangkan jodoh aku dengan Miss L sehingga akhir hayatku,semaikanlah cinta kami dengan landasan dari kehendak agama-Mu…
Semarakkan bunga cinta kami agar sentiasa bersama hanya kerana takdir-Mu…Amin


No comments: