Thursday 7 August 2014

Come back to U

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua sahabat .. dah lama tak update blog ni so rasa macam tak best hidup kalau tak menulis .. Hari ini sempena aku cuti dah nekad nak post juga walau satu entri hari ni .. Last aku update post 3 July 2013 , dah lama boh ..huhu.. disebabkan dengan perubahan suasana hidup aku sekarang so tak dapat aku nak update ..

Aku nak cerita dan nak sambung pasal yang aku pergi Interview hari tu ,yang memang agak kelam kabut .. Untuk pengetahuan aku dapat kerja dari interview tu dan sekarang dah hampir 8 bulan aku kerja sebagai techniciam .. Alhamdulillah memang rezeki aku hari tu ..hehe.. Sebab aku dah kerja la aku payah nak update blog sebenarnya dan aku akui memang agak malas untuk update blog tapi sekarang mood tu dah datang semula .. hehe .. here i come ..






For a year hidup aku totally berubah dengan pelbagai perkara yang aku lalui dari aspek mental dan fizikal .. Biasalah kehidupan adakala diatas adakala dibawah .. So mulai hari ni aku dah nekad nak naikkan semula blog cikai aku ini ..haha..

Kehidupan kau sekarang bersekitar dengan kerja dan rumah saja, biasalah budak baru kerja memang kena kerja keras sikit kalau tak memang ketinggalan .. Benda itu biasalah walaupun kat mana pun tempat kerja, dilaut, didarat atau diudara tetap sama pada permulaan .. Kat mana aku kerja ? .. yang itu Lu pikir r Sendiri ! ..hehe..

Sampai sini dulu untuk entri ini, letih tangan lama tak menaip ..haha..

Penaja : www.jomlahshopping.com



No comments: