Thursday 30 June 2011

Laptop dah Baik...

Hahaha...Memang Happy sgt la aku bila tahu Laptop aku dh kuar wad...hehe...So dh tahu la kenapa aku dh lama tak post entry baru kt blog aku ni...syukurlah tak rosak byk kalau tak memang melayan jugak r duit, nak kena makan ratus r kalau byk rosak...Nak kasi tahu la kan kalau guna laptop jangan overlimit...kalau tak memang cepat kena jangkitan...kalau main laptop tu kena ada masa dan hadnya, kena take break with kitkat jugak laptop ni..hehe...kasi dia rehat jugak kan...aku cakap ni dari kebiasaan kita sebagai pengguna...aku bukan pandai mana pun pasal laptop..byk agi nk kena belajar pasal benda alah ni...Aku ada simpan impian nak jadi pro hacker yang baik punya !!!...nk guna untuk kebaikan sekeliling...okay,sebelum melalut lebih,baik aku stop dulu...tatatititutu...

Yuqi the Silent Killer...(",)

No comments: