Monday 13 June 2011

Bila Hadiah Cuti untuk Rakyat Terengganu


Aku kalau bab cuti ni mmg tak leh r,suka sgt dgr psl cuti...hehe...bukan apa aku kan still student U kan so Cuti tu umpama Hadiah la bagi kita orang yang bergelar student ,termasuk dengan student2 sekolah juga la kan...Time cuti la suka sgt walaupun time cuti tu tak ada buat apa2 tp bagi aku la boleh relaks kt rumah pun dh cukup...tak tahu apa korang buat bila cuti kan?...jom2 komen2 entry ini...hihi...

aku tulis pasal cuti ini bila rakyat negeri Terengganu tertanya-tanya bila agaknya cuti untuk kemenangan Piala FA 2011 dan Sukan Malaysia 2011(SUKMA)...Aku la antara rakyat Terengganu yang tertanya-tanya itu...haha...Tunggu malam ni dalam berita mana tahu ada MB buat pengumuman cuti kot...hihi...

Suka sgt kalau boleh cuti...hihi...

No comments: