Thursday 2 June 2011

Impian Dari Hati

Pepagi ni rasa rajin plak nk post pasal Impian, dpt idea lepas aku tgk MHI pagi tadi sambil perkena Bihun goreng + telur + Teh tarik mak aku....hehe...So pasal impian aku percaya semua manusia hidup kt dunia ni ada impian masing2...Mcm aku kan impian aku paling penting 'Nk dpt keredhaan dan keampunan dari Allah swt'...ni mmg aim kita sebagai hamba Allah yg hina,semoga kita semua sentiasa dlm rahmat Allah selalu...Phtu aku jgk nk capai impian aku utk jadi seorg Engineer yg global.,aku nk je bljr smpai Jepun@Korea,nk serap semua ilmu engineering dieorang...sape tahu kan nasib aku baek kt sane ,bleh r bwk blik awek sane ke..hehe...Gurau2 dipagi hari,,,yg penting jgk aku nk capai 'kebebasan wang'...bleh r aku tlong family aku and sesape yg perlukan prtolongan dari aku...Insyallah...Aku jgk mimpikan yg aku akan jadi jutawan sebelum umo aku 30 tahun so aku mmg sedang berusaha ke arah itu...mmg cam impian gile kan tp dunia skrang ni dh tak ade yg mustahil...yg penting usaha dan semangat kene kuat...

Ade byk agi r impian aku...yang aku post kt sini pom antara impian2 aku yg penting utk aku capai....So ape plak impian korang?...walau pape pom yg penting kene usehe dan tawakal utk capai impian jgn la ambik jln mudah....kita jgk kene yakin dgn ketentuan Allah...kalau rancang kite tak berjaya,jgn cepat menyerah dan yakinlah ade hikmah disebalik sesuatu kejadian dan ingat yg rancang Allah adlah lebih Baek dari yg kita fikirkan...yang kdg2 tak tercapai dek akal....

Teruskan impian anda n keep rolling on of it...Dont give up !!!...Pust your effort to the limit....

No comments: