Sunday 1 July 2012

Entri khas : Maafkan Segala kesalahan Aku


Hari ini 1 julai 2012 bersamaan 11 Syaaban 1433 Hijrah...
Aku nak mintak maaf pada semua atas segala kesalahan aku yang tidak sengaja ataupun yang tersengaja...Aku nak mintak maaf kalau ada entri aku sebelum-sebelum ini yang menyinggung perasaan orang, menyakiti hati korang ke, yang tidak setuju dengan pandangan aku ke dan segalanya yang boleh menjadi kesalahan...

Aku manusia biasa yang banyak kelemahan dan banyak kekurangan...Please tegurlah aku atas segala apa yang salah agar aku perbaiki dan muhasabah diri untuk jadi lebih baik...Aku berusaha sebaik mungkin untuk jadi hamba Allah yang terbaik...

Hari khamis ini dah 15 Syaaban iaitu hari Nisfu Syaaban yang menjanjikan keampunan dan ganjaran dari-Nya...Nisfu syaaban juga hari dimana tertutupnya buku amalan lama kita dan bermulalah buku baru kita sebagai hamba kepada Allah SWT...Sama-samalah kita menyambutnya dan dari tarikh Nisfu Syaaban bermakna 15 hari saja lagi kita akan ke bulan untuk kita tingkatkan amalan kita,Bulan Ramadhan al-Mubarak..Moga kita semua sempat ke bulan Ramadhan..insyallah..

Sekali lagi Mintak maaf dari aku...


No comments: