Saturday, 16 July 2011

Malaysia Vs Liverpool


Esk aku harap2 ada lah Live kt Tv utk perlawanan ini yeee...Nk sgt aku tgk Live baru best lol...Aku nk tgk kt stadium kan budget tak berapa nk cukup...hehe...

So tunggu je la ade Live kt Tv...satu lagi pada pasukan kita Malaysia main la sehabis baik yee..jgn la kalah teruk mcm baru ini...sekurang-kurang ada la gol saguhati ke...tak ada r malu sgt kan...So apa korang rasa kalau2 esk tak ada Live?...mmg semestinya kecewa sgt la kan tapi apa2 pun...Berapa score korang utk perlawanan esk?...Kalau aku 3-1 kot...hehe..
Post a Comment