Friday 1 July 2011

Transformer 3:Dark of The Moon...

Hajat dihati nk tgk awl2 cerita Transformers3 ni tapi memang tak kesampaian sbb dgr kata dari pihak wayang(dgr dari kwn)...Cerita ni dh penuh,tiket dah habis dijual untuk seminggu dari tarikh tayangan...Memang 'gila kentang' r...satu fenomena yang tiada bandingan dari pesaing2 cerita wayang lain...huhuhu...

Walaupun heroin cerita ini telah diganti dengan pelakon baru atas sebab2 tertentu tapi tak menjejaskan apa2 pada fanatik2 cerita Transformers...(aku lebih suka Megan Fox r...hehe..)...So tunggu la lepas seminggu ini...bila dah reda sikit,baru aku gi tgk kot...hahax...Tapi aku tak ada sesiapa nak temankan la...sesiapa yang sudi tu PM r aku eik....hahax...Belanja sekali pun tak apa juga...hahax...

-Aku teringin nk tgk filem dgn sidia tapi.....-




Secebis Babak dari Transformer 2...



Rosie Huntington-Whiteley menggantikan Megan Fox 









 Sesiapa nak tgk Trailer untuk Filem ini boleh click link kt bawah ataupun boleh tengok post aku sebelum ni...
http://youtu.be/3H8bnKdf654 

No comments: