Friday 4 November 2011

Aku dah Habis la>>>Hoorayyyyy !!!

Dah tersurat tarikh keramat aku hari ni bilamana kuar result jek...Aku dah habis belajar wei !!!...mmg hari paling happy aku hari ni...Bab Diploma aku dah lepas habis...Alhamdulillah...ini semua berkat doa dari family,my frenz and all the live body around me...sebak pun aku rasa jugak hari ni,bila ingat kembali zaman suka dan duka aku time belajar..huhu...
lepas ni start pula dunia baru aku yg lain pula...yg lebih byk cabaran dan hikmah bersama mereka2 yg sering dahagakan ilmu dan dgn pengalaman yg lebih menjadi aku lebih kuat...insyallah...

Hadiah untuk Hari Raya Korban tahun ni(10 zulhijjah 1432 hijrah,6hb november 2011 masihi)...Hari Raya Korban paling bermakna utk aku buat moment sekarang ni...aku akan ingat sebagai kamus hidup aku yg bermakna...

Alhamdulillah...perkataan yg tiada tandingan bila bersyukur...

No comments: