Tuesday, 22 November 2011

Musim Tengkujuh dah mai...


 Bangun2 pagi je hujan yg sangat lebat turun, memang malas nk bangun...hehe...Hari ni tak nampak Matahari pun...Tak hujan,mendung...kalau tak mendung,hujan la...tu la maknanya dah mai musim tengkujuh ataupun musim hujan(NOV-MAC)...kehidupan harian kita pun berubah mengikut musim...mujur ada dua musim jek kat negara kita ni...Panas Dan Hujan...

Telah Allah jadikan Musim2 ni ada sebab musababnya,kita sebagai hamba yg hina kena patuh dan hanya sujud pada-Nya tak kira musim...ingat !!! ...

bestnya musim hujan ni kalau time kecik dulu,mesti r main2 hujan kan...wat kapal kertas tu(main dlm longkang)...main bola dalam hujan(favourite)...hehe...main je la kerjanya time kecik..hehe..


Tetibe teringat kenangan zaman kecik dulu...hikhikhik...




sampai sini dulu nak gi main hujan kat luar...hahax...adios...see ya !!!...keep on blogging kwn2...

Post a Comment