Wednesday, 23 November 2011

Best la kalau aku yg dapat RM30,000

Bestkan kalau dapat RM30,000 ... ni lah ganjaran dari presiden FAM(Sultan Ahmad Shah) kepada Harimau muda...aku harap selepas dapat ganjaran yg lumayan ni...pemain2 menjadi lebih fokus dan semangat dengan perlawanan2 yg akan datang...yg paling dekat perlawanan malam ni yg menentang SYRIA untuk kelayakan Olimpik 2012...

Cerita lain...

Aku ada la juga cita2 time sekolah dulu untuk main bola kebangsaan kan tapi dulu tak la selumayan sekarang ni...hehe...time sekolah dulu biasanya cikgu2 ambik kroni2 je untuk main bola wakil sekolah dan sampai sekarang pun ada lagi yg macam tu...so yg lebih berbakat akan terpendam macam tu je...sampai bila ini akan terjadi???...aku rasa bukan pada peringkat sekolah saja hal ini terjadi mungkin juga pada universiti dan negara...mana tak nya?..kalau dah akar rosak,batang dan daun pun turut sama rosak kan...

Bila bolasepak dipolitik kan dan dipimpin oleh mereka yang tak kena mengena langsung dengan sukan,sampai bila2 pun bolasepak kita tak akan kemana...Nk masuk World Cup??...masih jauh perjalanan kalau pihak atasan masih ditakuk lama...FAM sendiri tak boleh langsung dikritik walaupun kritikan itu ternyata betul...Yang dapat hanya surat CINTa dari mereka..huhu...

fikir2kan yeee...aku mengkritik tak bermakna aku baik dan bagus tapi demi kebaikan...

kemenangan kita !!!





Post a Comment