Thursday 17 November 2011

Indonesia Angkuh ! Malaysia Disisih !

Aku antara fan Skuad sukan sea Malaysia yg marah dgn keadaan atlet2 dan rakyat2 Malaysia disana yg byk timbul kontroversi dan konspirasi dgn tuan rumah Indonesia...apa kes???...semcm terlalu byk salah Malaysia apabila brmcm-mcm yg timbul apabila atlet Malaysia beraksi...wartawan Malaysia dihalau di pusat akuatik,sedangkan wartawan lain dilayan sebaiknnya...Ape celup kan?...Skuad takraw senasib disish dan ditekankan dgn MC(pengacara) di arena tempat beraksi turut serta bersorak dgn menggunakan speaker di arena tersebut....ape cer?...mmg tak profesional la kalau dari semangat kesukanan dan etika sbg MC...marah dol...tuuuutttttttttttttt....skuad karate turut bernasib malang bila tiba lawan dgn tuan rumah...mmg BIAS habis r Referee...walaupun selalu trjadi tapi aku tgk kan Mmg trlalu nmpk BIAS nye Referee...

Aku bukan nk condem mana2 pihak tapi aku sekadar luahkan rasa hati...kita tgk la lawan bolasepak pukul 8 malam nanti...aku harap jgn ada lagi komplot utk menjatuhkan Malaysia...Tgk nanti mana tahu kan Referee mlm BIAS kot..huhu..saksikan mlm ni...jgn lupa yeee...

1 comment:

Unknown said...

teruk nya kalau penganjur bersikap sebegini.
xadil langsung...
salam ikhuwah fillah