Sunday 8 January 2012

Muzik FM Berkubur

 Setelah menyusuri tahun gemilang selama 36 tahun sebagai radio kerajaan yang paling popular, pada 4 januari 2012(hari rabu) terkubur sudah siaran radio ini di siaran media radio umum...Aku antara peminat radio Muzik FM ini sebelum adanya siaran radio swasta yang popular sekarang...

Mengimbau semula kenangan aku pada zaman sekolah dulu, Muzik FM la menjadi peneman malam2 aku dengan segmen Pilihan Bersama...Antara segmen yang paling aku minat, sebab dulu mana nak ada sangat internet ke apa kan, Zaman FB pun tak kembang lagi dulu...So kalau nak dengar lagu2 yang best,Segmen ini la yang aku suka...:D agak sedih bila Muzik FM dah tutup secara rasmi di siaran umum tapi masih boleh didengar secara Online di laman ini...Muzik FM ...

Katanya ada siaran radio baru yang bakal menggantikan Muzik FM ?...Sama2 kita nantikan...Samaada dapat menandingi siaran radio2 lain yang semakin banyak dipasaran...


 Jom buat duit dengan ChurpChurp

2 comments:

Unknown said...

Iye ke? Akak pun layan muzik fm. Sebab x bnyk iklan.

Anak Perelih said...

ni sebab si rais anak yatim klasik tu la.. dia minat sangat klasik... tak pa.. nanti PRU13 kita klasikkan dia pulak...
Cadang jadi menifesto PR utk anak muda.. "kembalikan muzikfm jika menang putrajaya"