Monday 16 January 2012

Ost Gemersik Kalbu(Aqasha – Obsesiku)


Ost Gemersik Kalbu(Aqasha – Obsesiku) 

Matamu…Bibirmu…
Pipimu dan juga senyummu
Membuat aku lebur hanyut di dalam ghairah
Kernamu…
Tubuhmu…Harummu…
Hatimu oh semua aku mahu

(Chorus)
Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cintakan kamu
Hati akan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Ku ingat kamu

Auramu…memujuk rayu hatiku
Sering bergoncang jiwa ini
Siang malamku gundah
Tiada melihat wajahmu
Kurindu…
Tubuhmu…Harummu
Hatimu oh semua aku mahu

(Chorus)
Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cintakan kamu
Hati akan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu

(Chorus)
Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Membisikkan aku cintakan kamu
Hati akan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Kugila kamu…kugila kamu…kugila kamu…
Kau obsesiku…


No comments: