Thursday, 19 January 2012

Kenapa?...Kalau susah nak dapat...Baru nak rasa lebih hargai...

Don't worry be happy...entry ni bukan berbau hasutan atau kutukan...hehe..cuma berbau hangit sikit kot....

Kita biasa dengar bila susah nak dapat sesuatu atau seseorang,baru lebih kita rasa 'appreciate' lebih dengannaya...Kenapa???...Mungkin sebab susah nak dapat kannn...kena kerah keringat dan memerah sehabis baik otak untuk dapatkannya...ternampak disitu hasil usaha kita berbaloi dengan 'result' akhir yang seperti diingini...huhu....

Macam kebanyakan lelaki macam aku la kot...kalau nak 'tackle' awekz tu...kalau makin susah,makin la rasa 'thrill' nya permainan ayat dan usaha menambak hati sanubari dijiwa awekz tu...NAMPAK TAK PERMAINANNYA DISITU...hehe...:D ...kalau dah dapat memang la suka kan, so kena la jaga baik2 awekz tu...kalau lari la pulak...huhu...

Tapi jangan tak hargai pula seseorang yang kadang2 kita terlepas pandang...SIAPA???...Lu pikir r Sendiri...Hargai la sesuatu itu dengan seadanya dia...Hargai la barang2 yang kita miliki...itu bermaknanya kita bersyukur dengan apa yang ada...

Agak2 dapat aku tackle awek korea ni...hahax...
Itu saja la...like2 la yee...hehe...


Post a Comment