Sunday 11 September 2011

11 September 2001


Semua mesti  tahu kan tarikh ni...Time tu aku nk ambik UPSR...di malam yg indah itu aku tidur awal pasal nk exam kan...tuuuutttttttttt.....Mimpiku terganggu..huhu...bunyi la kecoh kan ruang tamu,masing2 tgk tv...Aku pun agk terkejut r dgn berita America kena attack !!!..Pusat dagangan dunia WTC runtuh n Pentagon jgk turut terjejas time tu...Tapi paling aku benci start dari tarikh ini sbb dari tarikh ni la kita yg muslim dituduh sebagai terrorists...Sial la kau America !!!...sbb tarikh ni la Osama Laden kena buru...sbb tarikh ni la Islam dicop dgn pelbagai tuduhan buruk...mmg tarikh ni byk la menjadi penyebab kepada byk peristiwa...Sampai sekarang konspirasi 11/9 belum terungkai...yg pastinya byk yg aku baca dan dgr dari sumber2 yg boleh dipercayai mengatakan semua ini dalangnya adalah dari America dan Israel sendiri sebagai sabotaj kepada umat islam bagi kepentingan politik dan kekayaan dunia dan jgk sebagai modal utk menyerang negara2 Islam seperti Afghanistan,Lubnan,Iraq dan lain2...Dunia akhir zaman yg kuasa besar disanjung dan yg tiada kuasa dtindas...yg berharta dipandang mulia dan yg miskin dipandang hina...wallahualam...

Sekilas gambar Imbas kembali...

Dipercayai gambar sebelum diserang







Setakat ini dulu dari aku...sebelum melalut panjang...hehe...aku hanya berkongsi pandangan aku...Segala yg terjadi ada hikmah dan pengajarannya...

No comments: