Thursday 5 January 2012

Entri pertama aku Tahun 2012...

Dah lama aku tak berblogging n blogwalking in the street...hehe...bukan kering kontang dengan idea tapi laptop aku sakit laaa...1minggu juga masuk wad...hahax...

Minggu ini, dh bermula la tahun satu masuk sekolah...yeay!yeay!..aku suka tengok gelagat budak2 first time masuk sekolah...macam2 hal... :D ada yang nangis,ada yang cool je,ada yang nampak blur je,ada yang excited,ada yang mesra alam...macam2 ada la...hehe...

Teringat aku time masuk darjah satu dulu tahun 1996...First day aku dah bad luck aku...huhu...masa tu aku berlari nak gi kantin,excited nak rehat...best je lari time tu,...praaappppp....jatuh terbongkang aku...memang malu juga tapi yang paling tragis duit syiling Rm1 aku hilang...mmg sedih doe aku,sampai nangis...huhu...alamak tak makan aku...
tapi nasib aku baik sebab ada orang bawak aku gi jumpa Cikgu...tapi tak ingat sape..cikgu tu pun aku tak ingat nama,cuma aku ingat muka dia je...

Ni lah kenangan aku yang kelakar la bila aku kenang semula...hahax...sampai bila pun memang ingat la...

My anak buah yang excited sangat nak pergi tadika hari ni..hehe..BOS !!
good luck la pada budak2 yang baru masuk sekolah...teruskan perjuangan yang belum selesai....Peace !!!

No comments: