Friday 6 May 2011

Natural Talent

Pagi ni Bukak TV,tgk MHI kebetulan ngan tetamu fav aku => Adek Fatihah,Suare sebenar utk watak kartun popular Malaysia => Upin&Ipin...bdk ni dh bsr rupenye(dh 12 tahun)...mmg sweet sgt bdk ni,suke aku tgk,dgn perwatakan yg menarik,pndai berkate-kate dan cute sgt...hehe...Now on adek Fatihah meminjamkan suare die utk kartun baru yg tak kurang popularnye => BoboiBoy...(aku kurang layan kartun ni)...tp bagi aku tgk dri iklan mmg agak menarik utk ditonton...So dari MHI tadi aku terase nk post tajuk ni(natural talent)...kate orgkn kalau dh bakat semulajadi mmg mudah utk bekerje utk alih suare kartun ni...Adek fatihah antare yg bertuah terpilih utk mnjadi lebih komersial dari beribu bebudak dlm Malaysia...Maybe ade lagi yg lebih berbakat tetapi tak berpeluang utk menunjukkan dilayar sebenarnye so tahniah pade Adek Fatihah ats kejayaan yg digapai...Aku nk bgi saranan pade mane2 parents yg merasakan anak2 dieorg yg ade sesuatu bakat , diharapkn memberi sokongan sepenuhnye kpd ank2 tanpe dipakse utk melakukannye...pendedahan dari rebung ni akan memudahkan ank2 dlm menempuh hari mase depan dgn kerjaye yg dtg dari minat hati luhur yg akan memberi dorongan dan natijahnye akan memudahkan kerjaye yg dibine...

bakat aku sendiri pom aku tak tahu...hehe...menyanyi kot(perasaan)...haha....

No comments: