Wednesday 4 May 2011

Osama Mati...Obama Bangge...

Aku mule2 dgr pasal Osama mati mmg trkejut la...ssh aku nk caye sameade yg mati tu Osama sbb pade aku ini semue mungkin adelah sekadar mainan berita Obama yg tandus menagih prihatin rakyat dan dunia untuk mnyokong beliau...Rakyat Amerika dilaporkan bersorak dan berpesta setelah kematian Osama diumumkan so aku just nk igtkn jgn trlalu Happy yee, maybe perjuang2 Islam takkan mnyerah kalah...Obama kebanggaan mu sekadar mimpi disiang hari...Kematian Osama bukan kesudahan bagi keganasan dunia yg wujud dari Pemimpin dunia jahil seperti Obama dan Bush...sendiri mau igt la...Aku ade bace bahawe mase kejadian Osama tak ade kt situ...By the way,jom kite same2 sedekah al-Fatihah kt Osama dan rakan2 seperjuangan agar Roh mereka ditempatkan dikalangan org yg beriman...Walau Osama mungkin mati tapi perjuangan Osama tetap membara dan berapi dalam menegakkan kebenaran Islam...Masih ramai anak2 didik Osama akan Tampil menuntut bela...Insyallah perjuangan kalian diredhai Allah dan dibawah naungan-Nya...Allahuakbar...Allahuakbar...Allahuakbar...

No comments: