Wednesday, 22 August 2012

Jangan dah tiada,baru nak Hargai Aku..

Tajuk entri dah macam baru putus cinta kan..hehe..Mungkin ada kena mengena dengan aku tapi mungkin juga tak ada kena mengena dengan aku..tapi bukan kisah hidup aku yang nak dilayarkan disini..

Idea ini datang dari hati yang merasai bahawa adalah penting untuk menghargai seseorang itu masih segar dimata kita.,sebabnya inilah realiti yang berlaku dalam hidup kita tanpa kita sedari,kadang-kadang berlaku pada diri sendiri..
Wah ! bermadah kata nampak ...hehe... =)

 Orang berbudi,kita berbahasa...Hargailah insan yang kita sayangi dikala dimasih berupaya mengucapkan kata cinta dan kata sayang...jangan nanti dah tiada disisi baru tercari-cari...

 Bukan hanya pada sang pencinta yang ditargetkan dalam entri ini,bahkan pada semua orang agar kita sentiasa menghargai jasa dan pengorbanan seseorang dikala dia masih ada ! Seorang majikan contohnya perlu la menghargai pekerjanya dengan segala usaha yang dibagi untuk memajukan syarikat..

so tak reti-reti nak hargai orang ! ..nampak macam marah kan tapi tak marah pun cuma nak menegaskan je..hihi..

Setakat itu dulu...bawah ni ada lagu dari Armada bertajuk Hargai Aku...layan yee

 
Post a Comment