Tuesday 27 September 2011

Jalan-Jalan Makan dicari

Ni time aku tengahari kelmarin,time lunch bersama Family tersayang...bukan pasal Family aku entri tapi pasal kedai makan yg special bagi aku...Warung Nangka...Pernah dgr x?...nk promote sket la...

Lokasi kat Jln Banggol,Kuala Terengganu(lorong depan stesen Bas MBKT)...pndai2 r cari yeee,aku tak tahu spesifik address die...waktu operasi dari 11.00 pagi sampai sold out semua makanan(biasanya dalam kul 2 ptg dh sold out la)...hehe...menunya ringkas je dari golongan mee je(mee goreng,kuew tiaw goreng,mee bandung dan kuew tiaw bandung)...

Bagi sesiapa yg dh jemu makan nasik time lunch,bleh r try Warung ni yee...Warung ni dah 37 tahun beroperasi sejak dari tahun 1977 ,.. mak aku dan kwn2 antara pelanggan yg terawal sampai la sekarang still beroperasi lagi...tapi mak aku cakap mmg rasa tak pernah berubah dari dulu lagi...Terbaik Tort !!!...Pak Man(owner) mmg still maintain cara masak dan rasanya...agk2 apa la secret die eik???...hehe...

Ni gambar yg sempat aku snap...


Mee Goreng dan kuahnya


Kuew Tiaw Goreng

Mee Bandung

Menu dan harga
Siapa ni???..hehe..
penaja camera:Nokia E5 Aku..hehe...

No comments: