Tuesday, 13 September 2011

Radhi OAG Pernah Berkata...

Nk tahu apa Radhi OAG pernah kata???...'Teruskan Perjuangan yg Belum Selesai...Peace!!!'...ni la kata-kata Radhi yg masih aku ingat dan pegang...Dia cakap mcm ni ketika Dia jadi Pengkritik utk Budak2 AF(musim ke berapa aku xigt la)..hehe...
Perjuangan akan tetap diteruskan walau apa jua rintangan yg melanda...yg penting kita tak mudah mengalah dan sentiasa berjuang ke jalan yg benar...So perjuangan aku yg paling dekat sekarang dalam menuju Final exam...dah mcm nk perang la utk aku...Smpai titis peluh akhir aku habiskan perahan otak aku ni...Insyallah...

Radhi OAG sekarang pun dah cuci tangan dari najis dadah yg menghantui hidupnya selama bertahun-tahun sebelum ini...Rumah Pengasih adalah sebagai Platform utk Radhi berubah menjadi yg lebih baik So mmg betul la yg Radhi masih meneruskan perjuangan hidup yg belum selesai... Kata org 'kata-kata yg baik akan diteladani tapi kata-kata yg buruk bisa jadi Barah pada hati'...Renung2kan...
Post a Comment