Tuesday 2 August 2011

First Day ramadan aku...

Ramadan tahun ini bermula agak goyah la,Aku demam First day puasa...huhu...mmg seksa juga la nk habiskan seharian hari ni...tapi alhamdulillah aku dapat habiskan juga puasa aku hari ni...sekarang pun ada lagi ni sisa2 demam...mmg tak larat nk jalan jauh2...letih la!!!...hari ini pun class dah tak pergi,tp ada MC la...hehe...fikir2 rugi juga tak pergi class tp nk buat mcm mana kan dh badan tak larat...so aku redha dengan ketentuan-Nya...kata org penyakit penghapus dosa kan....Maybe ini la balasan utk dosa2 aku yg lalu  kan...hanya Allah yg Maha Pengampun...akhir kata,jom kita sama2 bergiat aktif mengejar ganjaran di bulan penuh dengan keberkatan,kerahmatan dan pengampunan...Amin...

kat bwh ada video pengumuman puasa semalam,kepada sesiapa terlepas nk tgk bleh tgk yeee...(tiap2 tahun pengumuman ini la aku tunggu)...hehehe...


harap maaf kualiti video kurang memuaskan....

No comments: